Mediapäivään tarjoushinnalla perjantaihin saakka
Media-alan oma Mediapäivä on jo lähes oven takana. Torstaina 30. tammikuuta 2020 Marina Congress Centerissä Helsingissä järjestettävän tapahtuman teema on uudet yleisöt ja sitouttaminen.
Voit nyt ilmoittautua tapahtumaan tammikuun tarjoushinnalla 356 € + alv (normaali jäsenhinta 459 € + alv ja muille 509 € + alv) perjantaihin 17. tammikuuta saakka.
Iltapäivän keynote-puheenvuorot
How can a traditional newspaper reach new audiences through YouTube?
Iman Amrani, The Guardian
Look closely into your users behaviours and gain digital growth
Lotta Folcker, Aftonbladet
Data culture in the media sphere
Clíona Mooney, The Irish Times
Aamupäivän poimintoja
Voiko kirjailija olla brändi? – kirjailijan ja kustantajan näkökulma
Kirjailija Max Seeck ja Reetta Miettinen, WSOY
Toimitustyön ohjaaminen ennustavan analytiikan avulla
Perttu Kauppinen, Iltalehti / Alma Media
Lidl rikkoo kaikki markkinointioppikirjan säännöt
Tommi Laiho, Folk Finland
Arvopohjainen markkinointi – mitä se on vaatinut meiltä?
Veera Siivonen, Helsingin Sanomat