Uutta kasvua -verkkoseminaari 22. huhtikuuta
Medialiitto järjestää yhteistyössä Media-alan tutkimussäätiön kanssa Uutta kasvua -verkkoseminaarin torstaina 22.4. klo 13.00–15.00. Seminaarissa käsitellään mediamainontaa, markkinointia ja teknologiaratkaisuja.
Seminaarin ohjelma
Tilaisuuden avaus
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö
Tiekartta vapauteen: Miten uutismedia vapautuu Piilaaksoon vallasta?
Carl-Gustav Lindén, Helsingin yliopisto
Päätöksentekotapa ohjaa kuluttajien mediavalintoja
Hanna Willman-Iivarinen, Tampereen yliopisto
Yhteismittareita tv- ja videomainontaan
Anna Lujanen, Screenforce Finland
Mediamyynnin uusi ulottuvuus – lisätyn todellisuuden mainosteknologian kehityshanke mediataloille
Emmi Jouslehto, Arilyn
Päätössanat
Noora Alanne, Media-alan tutkimussäätiö
Ilmoittautuminen
Seminaari pidetään suorana lähetyksenä Teamsin kautta. Tilaisuus on maksuton, ja siihen voivat osallistua kaikki aiheesta kiinnostuneet.
Ilmoittauduthan viimeistään maanantaina 19.4. täällä. Seminaarin linkki lähetetään osallistujille ilmoittautumisajan päätyttyä.
Lisätietoa seminaarissa käsiteltävistä aiheista
Lisätietoja seminaarissa esiteltävistä hankkeista on Media-alan tutkimussäätiön sivuilla:
Tiekartta vapauteen: Miten uutismedia pääsee eroon Piilaakson vallasta?
Päätöksentekotapa ohjaa kuluttajien mediavalintoja
Yhteismittareita tv- ja videomainontaan
Mediamyynnin uusi ulottuvuus – lisätyn todellisuuden mainosteknologian kehityshanke mediataloille