Uutta kasvua -webinaari 3. toukokuuta
Medialiitto ja Media-alan tutkimussäätiö järjestivät Uutta kasvua -webinaarin keskiviikkona 3.5. klo 9–10.30. Webinaarissa käsiteltiin media-alan ansaintamalleja, podcasteilla ansaitsemista ja asiakaskokemuksen optimointia.
Uutta kasvua -seminaarin hankkeet esittelevät uutta tietoa ajankohtaisista media-alaan liittyvistä teemoista. Kevään webinaarissa keskitytään asiakaskokemuksen optimointiin media-alalla sekä ansaintaan yleisesti media-alalla ja spesifimmin podcasteissa.
Ensimmäisessä esiteltävässä hankkeessa esitellään asiakaskokemuksen optimoinnin opas, joka on räätälöity suoraan media-alalle. Toinen hanke käsittelee podcasteilla ansaitsemista mediatalojen näkökulmasta. Kolmas hanke esittelee ansaintamalleja laajemmin uusien mediakonseptien kautta.
Esitykset
Asiakaskokemuksen optimointi media-alalla
Leevi Kokko ja Ritva Leino, 8-bit-sheep
Esitysmateriaali (pdf)
Media Revenue 2025: uudet mediakonseptit ja niiden ansaintamallit
Juho-Petteri Huhtala, Nordic Institute of Business & Society NIBS Osuuskunta
Esitysmateriaali (pdf)
Podcasteilla ansaitsemisen ongelmat mediatalon näkökulmasta
Juhani Pajunen, Suomen podcastmedia
Esitysmateriaali (pdf)
Lisätietoa hankkeiden tuloksista
Asiakaskokemuksen optimointi media-alalla
Media Revenue 2025: uudet mediakonseptit ja niiden ansaintamallit